دستگاه بادکن دستگاه بادکن .

دستگاه بادکن

دستگاه بادکن چیست و چه کارایی دارد

دستگاه تزریق پلاستیک بادکن پت دارای ویژگی هایی است که در ادامه به آن می پردازیم:

1-    این دستگاه به همراه مدل دستی و اپراتوری که دارد، از شرایط نیمه خودکار و تمام خودکار نیز بهره مند می باشد

2-    کی از مواردی که در کاربرد این دستگاه بسیار مهم است، دمای هوا است که بخاطر وجود تغییرات دما این دستگاه از مزیت استفاده از تهویه هوای مفیدی برخوردار می باشد. 

3-    از دیگر مزیت های این دستگاه برای انجام فرایند می توان به استفاده از مزیت مدار کنترل کننده اشاره داشت که در تنظیم روند اجرای فرایند ها بسیار کاربردی است.

 4-    این دستگاه به دلیل نوع کاربردی که دارد می تواند بر اساس تکرار مدام، موجبات کندی کار را برای این دستگاه بوجود آورد. این موضوع با انجام روغن کاری های اتوماتیکی که انجام می شود مشکلی را ایجاد نمی نماید.

مواد اولیه ای که برای دستگاه بادکن پت نیاز می باشد:

یکی از ابتدایی ترین موادی که در تهیه محصولات دستگاه بادکن از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد، پریفرم است. کیفیت پریفرم که از اولین مواد تشکیل دهنده بطری محسوب می شود می تواند عامل مهم و تاثیرگذاری در کیفیت تولید بطری باشد. بدین منظور هرچه کیفیت پریفرم بالاتر باشد، شفافیت، تمیزی، استحکام و مرغوبیت کالای نهایی را تضمین می نماید. در شرح خصوصیت پلی فرم باید گفت که از مواد اولیه پلی اورتان ساخته شده است که از طریق دستگاه های تزریق پلاستیک با نام اختصاری (پریفرم ساز) تولید می شوند.

نگاهی به قالب های دستگاه بادکن پت

دستگاه های بادکن پت شرایط تولیدی بطری های متفاوتی را دارند و برای تولید هر نوع بطری به قالب های مجازی نیاز می باشند. هر کدام از این قالب ها دارای آلیاژ مخصوص به خود است و بهترین آلیاژ در ساخت این قالب ها را می توان از آلیاژ (چدن) نام برد. در ساخت قالب ها دقت بسیاری را باید بکار برد چرا ساخت قالب بی نقص رابطه مستقیمی با تولید بطری های مناسب و بدور از هرگونه نقص را شامل می شود. ساخت قالب تمیز و با کیفیت می تواند در صرفه جویی هزینه ها بسیار مهم باشد.

برخی از ویژگی های پلاستیک که مهم ترین ماده برا محصولات تهیه شده توسط دستگاه بادکن پت می باشد

پلاستیک محصول که کارایی فوق العاده ای دارد. می توان به جرات گفت که استفاده از این محصول در جهان رتبه اول را به خود اختصاص داده است. از بیان ویژگی های این محصول به موارد زیر اشاره می شود:

1-    مقاومت بسیار بالا: این پلیمر که از مقاومت و استقامت بسیار بالایی برخوردار است، در شرایط متفاوت مانند شرایط مختلف دما نیز در نقش عایق در شرایط سرما و گرما، بسیار عالی عمل می نماید.

2-    جایگزین شیشه: از نظر کیفیت ظاهری می توان گفت برخی از این محصولات به اندازه ای شفاف می باشند که در تولیدات محصولاتی که نیاز به استفاده از شیشه دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

3-    تنوع استفاده بالایی دارند: با توجه به شرایطی که جنس پلاستیک دارد، میکروب ها و باکتری ها از رشد بر روی پلاستیک عاجز می باشند. این مورد که به تایید جامعه پزشکی هم قرار گرفته است دلیل بسیار خوبی است که مورد استقبال تولید کنندگان لوازم پزشکی قرار بگیرد و آنها طبعا با اطمینان در تولید و ساخت وسایل پزشکی از این ماده آلی استفاده می نمایند.

4-    وزن بسیار کم:  با توجه به شرایط پلاستیک که می تواند از استقامت بسیار بالایی برخوردار باشد، این محصولات در برابر فلزات سنگین از وزن بسیار کمتری برخوردار می باشند که می تواند رقیب عالی برای این دسته از مواد در نظر تولیدکنندگان و البته مجریان در حوزه ساختمان به حساب آید.

5-    دردسترس بودن: این محصول به خاطر وجود مواد اولیه و دسترسی راحتی که دارد، از نعمت بسیار عالی نسبت به دیگر محصولات برخوردار می باشد. 

قیمت گذاری دستگاه بادکن پت

امروزه در صنعت تولید و بسته بندی نوشیدنی ها اعم از گازدار و بدون گاز، آب معدنی و یا آبمیوه و یا  نوشیدنی ماءالشعیر شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ا بوده ایم، در بین دستگاه ههای تزریق پلاستیک، قیمت دستگاه بادکن پت متفاوت است. این تفاوت را هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفت به راحت میتوان مقایسه نمود. دستگاه بادکن پت با توجه به کیفیت بالایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی هم در کنار دستگاه های دیگر برخوردار است که این می تواند با توجه به استقبال بالایی که در نظر کارفرمایان به وجود آورده، مزیت فوق العاده ای برای این دستگاه شامل شود.

منبع : وب سایت عارف صنعت


برچسب: دستگاه بادکن،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۱۸:۱۹ توسط:حسین موسوی موضوع: نظرات (0)